Budowanie marki osobistej jest niemożliwe bez emocji. Czy podobnie jest w przypadku startupów? można śmiało powiedzieć, że tak. Marki wiedzą, że bez emocji sprzedadzą po prostu mniej. Wyróżnij się lub zgiń. Dobra marka osobista jest wtedy, gdy bez żadnego problemu Twoi odbiorcy wiedzą, w czym możesz im pomóc – o tym w powyższym wideo opowiada Paweł Tkaczyk. 

Budowanie wiarygodności jest czymś, na czym powinieneś się skupić w kontekście budowania marki osobistej, a także marki własnego startupu. Dlaczego Paweł Tkaczyk wie o tym tak wiele? To człowiek, który po prostu zjadł na tym zęby, jeden z największych autorytetów w kraju z tej dziedziny.

Zna mnóstwo schematów konstruowania marek osobistych, czy korporacyjnych, to twórca bestsellerowej pozycji w branży „Grywalizacja„, który po prostu zarabia na życie „opowiadaniem historii”, a po powyższym wideo przekonasz się, że robi to rzeczywiście świetnie.

Zapewne wiele razy słyszałeś o nim, jego nazwisko w kontekście budowania marki obiło Ci się o uszy, jednak nie uczestniczyłeś w żadnym jego wykładzie, nie widziałeś żadnego jego wystąpienia. Po tym wideo prawdopodobnie zaczniesz mu się bardziej przyglądać.

Tworzenie własnego wizerunku nie jest wcale kosztowne, chodzi o to, aby robić to inteligentnie i mieć na to określony plan. Im lepiej się do tego przygotujesz, tym większą uwagę sobie zaskarbisz. Tkaczyk uświadamia, że każdy z nas jest medium. O skutecznym zarządzaniu własną marką znajdziesz więcej w tym wideo.

Co jest w najlepsze? To aż 40-minutowe wystąpienie, które nie jest pustosłowiem, lub laniem wody. To są same konkrety. Paweł Tkaczyk wykłada kawę na ławę, skupiając się na marce osobistej w kontekście blogowania, aczkolwiek można z łatwością znaleźć wiele analogii do tworzenia marki własnego startupu. Jeśli chcesz zrobić to dobrze, to najprawdopodobniej obejrzysz te wideo co najmniej kilka razy, na dodatek robiąc własne notatki.

Link do oficjalnej strony i bloga Pawła Tkaczyka: paweltkaczyk.com.

Napisz coś od siebie!