To opowieść o rozwoju growth hackingu w pigułce, zdecydowanie bardziej wykład z historii niż gotowe rady, które możesz zaimplementować u siebie. To też jest potrzebne. Gdy zrozumiesz jakimi motywami kierowali się pionierzy, prawdopodobnie bardziej naturalne stanie się dla Ciebie to, aby podążać w tym kierunku.

Kim jest rozmówca? To Andrew Chen – jeden z popularyzatorów growth hackingu w Dolinie Krzemowej. Czy geniuszem growth hackingu trzeba się urodzić, czy może jednak jest to pewien proces, który można powtórzyć, którego da się nauczyć? Rozmowa o tym od czego się to zaczęło, gdy dekadę temu Andrew przeniósł się do Doliny Krzemowej. Na przykładach Ubera, Dropboxa, Paypala.

quantitative mindset – w taki sposób wypowiada się Chen o pierwszych growth hackerach, którzy pracowali przy rozwoju Yelpa, Linkedina, czy Paypala. Po bańce dot-comów zmieniło się podejście do marketingu, uwaga skierowana została w kierunku analityki i szukania przyczyn wzrostu.

BuzzFeed vs tradycyjna prasa. Przecież tworzą dokładnie to samo – kontent. Dlaczego BuzzFeed potrafił znaleźć świetne kanały dystrybucji jak Facebook czy Twitter.

Cel publikacji tego klipu przez Startup Cribs jest jeden – abyś jeszcze lepiej poczuł growth hacking oraz zrozumiał proces testowania nowych idei, który w skrócie wygląda tak:

New ideas – see what happens – willingness to fail – quickly re-evaluate

To właśnie tak fascynujące w Dolinie Krzemowej. Jesteś w stanie obserwować testowanie najróżniejszych konceptów wzrostu startupów. Najlepsze jest to, że koniec końców i tak ponad 90% z nich ponosi porażkę.

Napisz coś od siebie!