Na polskim rynku od dawna organizowane są szkolenia online z zakresu marketingu, sprzedaży, podczas których możesz za darmo wziąć udział w spotkaniu z ekspertem z danej dziedziny. Forma jest ciekawa, łatwo przystępna i generalnie organizator zawsze stara się, aby wiedza, nawet ta darmowa, była na jak najwyższym poziomie.

To, co jest czymś nowym, to organizowanie wielu bezpłatnych szkoleń w formie jednego cyklu spotkań w ramach pewnego konkretnego tematu. Takie inicjatywy są bardzo dobrą odpowiedzią na różnego rodzaju konferencje, czy szkolenia, za których dostęp trzeba zapłacić kilkaset złotych, poświęcić cały dzień i nierzadko zorganizować sobie nocleg na dojazd, aby wysłuchać kilku ekspertów na scenie podczas jednego-dwóch dni.

Nieco sprytniejsi zaczynają już podchodzić do tematu w zupełnie inny sposób. Po co rezerwować gigantyczną salę, organizować katering i całą logistykę, ściągając ekspertów z całego kraju w jedno miejsce, skoro można zrobić dokładnie to samo przez internet?

Afterparty. To jest jedyny argument, który przemawia do mnie za tego typu eventami na żywo. Jednak trzeba przyznać jasno, że ludzie biorą udział w takich wydarzeniach przede wszystkim ze względu na dostęp do wiedzy eksperckiej osób, które związani są z najbardziej rozpoznawalnymi markami w swojej dziedzinie.

Dlatego forma przekazu nie ma tutaj kompletnie znaczenia, a jeśli mam szansę skorzystać z tego za darmo, słuchając kogoś z perspektywy fotela we własnym mieszkaniu, gdzie w każdej chwili mogę zadać pytanie na chacie, zamiast wyrywać się na sali, skupiając na sobie wzrok setek ludzi, to zdecydowanie wybrałbym tutaj szkolenie online.

Przechodząc do sedna

Już w ten czwartek, 2 marca odbędzie się Sales Hacking Day – szkolenie online z zakresu sprzedaży. W ciągu jednego dnia możesz wziąć udział w aż 10 szkoleniach w formie webinariów. Dowiesz się z nich, jakich narzędzi używają handlowcy nowej generacji, czym jest social selling, do czego wykorzystać cold mailing, jak skutecznie sprzedawać przez telefon i wiele więcej.

Szkolenia poprowadzą konkretni ludzie, eksperci oraz szefowie sprzedaży z takich firm jak m.in. Brand24, LiveChat, Righthello, Woodpecker, ICAN Institute, Livespace, Socjomania. To będzie 1 dzień – 10 godzin szkoleń – 10 top prelegentów – 100% praktycznej wiedzy – dostęp online – wstęp za free.

Zapisy oraz wszystkie szczegóły pod linkiem: http://saleshackingday.pl/

Zobacz prelegentów, zapoznaj z zajawkami tematów i przekonaj się sam, że warto.

Jakiś mankament?

Zbicie wszystkiego do jednego dnia i start o 8:00 a koniec zapewne ok. 23:00… to jest jedyny aspekt, który może wywoływać strach na twarzach nawet najbardziej zaprawionych w boju. Na szczęście organizator (Livespace.io) zadbał o to, abyś miał dostęp do wszystkich materiałów w formie wideo online również po szkoleniu.

Kim jest Livespace?

To nowej generacji CRM dla zespołów sprzedaży B2B, wykorzystujący automatyzację procesu sprzedaży, aby zwiększyć skuteczność pozyskiwania nowych klientów w krótszym czasie. Więcej o nich na możesz zobaczyć sam na www.livespace.io.

Wygoda, komfort, oszczędność czasu, a do tego dostęp za jednym razem nie tylko do jednego eksperta, ale aż dziesięciu. Na dodatek kompletnie za darmo. Tak mocno sprytniejsze marki walczą o uwagę na polskim rynku. Organizator staje się rozpoznawalny, prelegenci promują swoje narzędzia przekazując własne, sprawdzone tricki, a odbiorcy otrzymują przy tym konkretną wiedzę za darmo: oczywisty win-win-win.

To, co teraz jest ciekawe w formie, wkrótce stanie się po prostu standardem. Wtedy nie będzie już tak atrakcyjne, także korzystaj i bierz udział w tym wydarzeniu, ponieważ nie będziesz miał do tego wielu okazji.

Link do wydarzenia: http://saleshackingday.pl/

Patronat nad wydarzeniem objęło również Startup Cribs.

Napisz coś od siebie!