Maratony mają to do siebie, że są długie, wycieńczające, generalnie niewiele osób się za nie zabiera. Najpierw mozolne przygotowania, a następnie świadomość, że musisz biegać ponad te 3-4 godziny, aby go w ogóle zakończyć, gdzie zazwyczaj już przy 10-tym kilometrze czujesz, że nie masz sił. 

Niektóre kursy online również nie bywają najkrótsze, przypominając tego typu maraton, który dodatkowo dłuży się, gdy prowadzący czyta z podręcznika lub wałkuje temat od deski do deski, nie wychodząc poza teorię, bo niby skąd on miałby ją znać? Jest tylko teoretykiem. Spokojnie, mam dla Ciebie alternatywę.

Jak to mówią: chciałeś rower – pedałuj. Chcesz się ogarnąć w marketingu – zdobywaj wiedzę od kozaków.

Już 13 marca startuje II edycja Online Marketing Maratonu, co będzie świetną okazją do tego, abyś zrozumiał o co w tym chodzi, poszerzył swoje kompetencje i zwyczajnie dał sobie szansę na to, że gdy wejdziesz w jakiś temat i zaczniesz go promować w sieci, to zrobisz to po prostu właściwie.

Nie znajdziesz tu ściemy ani pozerów, tylko praktykę i wnioski płynące wprost z sukcesów jak i porażek ludzi, którzy zjedli zęby właśnie na online marketingu. Wejdź w ten link i sprawdź sam.

Dlaczego maraton? bo to aż 11 godzin spotkań, ale bez obaw. Nikt nie każe siedzieć Tobie tyle przed komputerem. Tutaj wszystko będzie podzielone na 9 części. Startują za każdym razem o 10:00. Ta pora do najlepszych nie należy – może nieco dziwić, dlaczego nie dało się zrobić choć części z webinarów wieczorem. Na szczęście jeśli coś ominiesz, to sobie to po prostu odtworzysz później, także nic Cie nie ominie.

To największy w Polsce internetowy cyklu szkoleń z zakresu marketingu internetowego, w którym przed rokiem wzięło udział ponad 3000 osób.

Aby wziąć w nim udział wystarczy wypełnić specjalny formularz znajdujący się na stronie wydarzenia. Szkolenia rozpoczynają się 13 marca i będą trwały do końca miesiąca. Eksperci, którzy poprowadzą webinary, będą kładli nacisk na przekazanie praktycznej wiedzy, która ułatwi pracę działom marketingu i sprzedaży.

Wśród zaproszonych przez CallPage gości znajdują się osoby, które raczej powinieneś kojarzyć. Swoją wiedzą podzielą się m.in. Michał Sadowski (Prezes Zarządu Brand24), Barbara Stawarz-Garcia (Prezes Zarządu Happy Content), Grzegorz Błażewicz (Prezes Zarządu SALESmanago), Bartosz Majewski (Dyrektor Sprzedaży RightHello), Lucjan Samulowski (Szef Działu HR ZnanyLekarz.pl), Paweł Ogonowski (Managing Partner Conversion), czy Ross Knap (Prezes Zarządu CallPage).

W czasie szkoleń będziesz mógł dowiedzieć się m.in. jak zdobywać i utrzymywać klientów, jak wygląda ekspansja polskich spółek technologicznych na rynki zagraniczne, co zrobić, by zwiększyć sprzedaż w eCommerce, czy jak poradzić sobie z rekrutacją do działów sprzedaży i marketingu. Uczestnictwo jest całkowicie darmowe.

Szczegółowy program, formularz zapisu oraz informacje na temat prelegentów i prowadzonych przez nich szkoleń dostępne są na stronie wydarzenia: http://www.marketingmaraton.com/

Organizatorem cyklu szkoleń jest CallPage, startup pomagający w generowaniu leadów za pomocą narzędzia umożliwiającego kontakt z potencjalnym klientem w ciągu 28 sekund.

Z maratonów w multikinie wyrosłem, do tych 40-kilometrowych jeszcze nie dojrzałem. Na ten marketingowy o 10:00 prawdopodobnie się nie wyrobię, ale w wolnej chwili na bank odsłucham. Tobie polecam przede wszystkim wziąć udział, jak masz czas i zwyczajnie zadać pytanie prowadzącemu, jakie chcesz. Jeśli nie, to po prostu wrócisz sobie do nagrań wideo ze szkoleń. Będzie warto.

Patronat medialny nad wydarzeniem objął oczywiście Startup Cribs.

Napisz coś od siebie!